Zımba’ya göre marka salt bir üründen ibaret değildir. Marka, kelimelerin çağrışımıdır, renklerin coşkusudur, müziğin ritmidir, görüntünün çarpıcılığıdır, hikâyenin gücüdür. Zımba’ya göre bir marka bütün bunların toplamıdır.

Advancity
Akman Tekstil
Balkon
Çağdaş Holding
Flo
ITA
Koska
Lafarge
Lunica
Microfiber
Öztek
Pinella
Sertex
Sinpaş
Sinpaş AquaCity
Sinpaş Gök Orman
Sinpaş Queen
SoChic
Swiss Otel
Trink Kira

Zımba, tüketiciyle marka arasındaki ilişkiyi tutkulu bir aşka benzetir. Marka; görüntüsüyle, rengiyle, müziğiyle, konuşmasıyla ve hikayesiyle bir görüşte tüketicinin aklını başından almıyor, duygularını harekete geçirip onu etkilemiyorsa, o markanın tüketicinin kalbine girmesi de zordur. Tüketicinin kalbine giremeyen marka, cebinden parasını da alamaz.

Zımba en yaratıcı, en vurucu ve en etkileyici filmler, radyo spotları, ilanlar, dijital ve Zımba fikirlerle hedef kitlenizle aranızda kıvılcımlar yaratır, onların kalbine girmenizi sağlar.