Zımba’ya göre marka salt bir üründen ibaret değildir. Marka, kelimelerin çağrışımıdır, renklerin coşkusudur, müziğin ritmidir, görüntünün çarpıcılığıdır, hikâyenin gücüdür. Zımba’ya göre bir marka bütün bunların toplamıdır.

Akman Tekstil
Avrasya
Balkon
Bostan Tarım
Çukurova Gayrimenkul
Çukurova Kent Yapı
Ecobella Home
ITA
Koska
Lunica
Pinella
Adanus Park Aker Akut Artella Çukurova Tower Delmar Marine Delmar Safety Dermozinc Dockers İdil Baby Kinetix Lumberjack Mamino M Onep Paktaş Reis Roberto Bravo Saray Sarten Vakıf Ay

Zımba, tüketiciyle marka arasındaki ilişkiyi tutkulu bir aşka benzetir. Marka; görüntüsüyle, rengiyle, müziğiyle, konuşmasıyla ve hikayesiyle bir görüşte tüketicinin aklını başından almıyor, duygularını harekete geçirip onu etkilemiyorsa, o markanın tüketicinin kalbine girmesi de zordur. Tüketicinin kalbine giremeyen marka, cebinden parasını da alamaz.

Zımba en yaratıcı, en vurucu ve en etkileyici filmler, radyo spotları, ilanlar, dijital ve Zımba fikirlerle hedef kitlenizle aranızda kıvılcımlar yaratır, onların kalbine girmenizi sağlar.