Zımba’ya göre marka salt bir üründen ibaret değildir. Marka, kelimelerin çağrışımıdır, renklerin coşkusudur, müziğin ritmidir, görüntünün çarpıcılığıdır, hikâyenin gücüdür. Zımba’ya göre bir marka bütün bunların toplamıdır.
Zımba, tüketiciyle marka arasındaki ilişkiyi tutkulu bir aşka benzetir. Marka; görüntüsüyle, rengiyle, müziğiyle, konuşmasıyla ve hikayesiyle bir görüşte tüketicinin aklını başından almıyor, duygularını harekete geçirip onu etkilemiyorsa, o markanın tüketicinin kalbine girmesi de zordur. Tüketicinin kalbine giremeyen marka, cebinden parasını da alamaz.
Zımba en yaratıcı, en vurucu ve en etkileyici filmler, radyo spotları, ilanlar, dijital ve Zımba fikirlerle hedef kitlenizle aranızda kıvılcımlar yaratır, onların kalbine girmenizi sağlar.