Teknolojinin ilerlemesi ve PC oyunlarının yaygınlaşmasıyla birlikte son yıllarda çocuklar sokakta oyun oynamak yerine, eve kapanıp TV ve bilgisayar oyunlarıyla daha fazla vakit geçirmeye başladılar. Çocukların sokakta oyun oynamaması ya da daha az oynaması, spor ayakkabı giyme ve eskitme oranlarını da düşürdü. Böylece daha az ayakkabı aldılar. Kinetix´in satışları da bu durumdan negatif etkilenmiş oldu.

Kinetix'in spor giyim konumlandırmasını daha da güçlendirerek, bu konumlandırma "Giy Kinetix'ini çık dışarı" sloganıyla somutlaştırıldı. Tüketici ile marka arasındaki ilişkini sempati üzerine kurulurken; aktif ilgi yaratma boyutu için de gençler dışarıya oyun oynamaya davet edildi.

Kinetix markası, kampanyanın yayınlandığı 2011 ilkbahar yaz sezonunda bir kaç milyon çift ayakkabı satarak rekor kırdı.

— Kinetix "Giy Kinetix'ini Çık Dışarı" filmi

Kinetix - Giy Kinetixini Çık Dışarı

-

Kinetix - Giy Kinetixini Çık Dışarı

-