Campaign dergisi, Türkiye'de ikinci yılını kutlayacaktı. Bizden de bununla ilgili bir ilan istendi.

Derginin yayıncısı Ömer Bey'i aradık, bir konuyla ilgili kendisiyle görüşmek istediğimizi söyledik ve ajansımıza davet ettik. Ömer Bey, hiçbir şeyden haberi olmadan ajansa geldi. Kendisini toplantı odamıza aldık. Ömer Bey, toplantı odasına önceden kurduğumuz kameralardan habersiz bir şekilde yerine oturdu. Biz sohbet ederken, arkadaşlarımız Campaign'in ilk kapağını üzerine bastığımız pastayla içeri girdiler. Ömer Bey, çok şaşırdı tabii. Tüm bu süreci bir video haline getirdik.

İlanımızı da hazırladık. "Doğum günü böyle kutlanır" başlığının altına QR kodunu yerleştirdik. İlanı görenler; QR kodu cihazlarına okuttuklarında, sizin de izlediğiniz bu videoyu gördüler.

— Campaign Dergisi'nin Türkiye'deki ikinci yılı için hazırladığımız video