Reis Gıda´nın son dönem reklam çalışmaları bir dizi tartışmayı da beraberinde getirdi. Reklam, gelişme çağında olan Alican ve Mertcan´ın yemek yeme alışkanlıklarına atıfta bulunarak, tüketiciler bir yandan çocukların beslenme alışkanlıkları konusunda uyarılıyor, bir yandan da bakliyat ürünlerinin sağlığa olan faydalarının altını çiziyor.

Bakliyat ürünlerinin önemine vurgu yapan reklam filmi, bunu da fast-food ve hamburgerle bakliyat ürünleri arasında bir kıyaslamaya yer vererek yapıyor. İşte dananın kuyruğu da burada kopuyor. Çünkü reklam, ekranlarda dönmeye başlar başlamaz Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği´nin (AMPD) şikayeti üzerine Reklam Özdenetim Kurulu´ndan uyarı cezası alıyor. Cezanın gerekçesi, Reis Gıda´nın “yeni kampanyasındaki basılı ve görsel reklamların haksız rekabet oluşturması ve tüketiciyi yanıltıcı nitelik taşıması…” Marka cezayı alıyor almasına ama peki ya marka ve ajansı almış olduğu ceza ve eleştiriler hakkında ne düşünüyor?

Sorumuzu markanın kreatif ajansı Zımba Reklam´ın Ajans Başkanı Ramazan GÜLER yanıtlıyor. “SUÇLAMAYI HAYRETLE KARŞILADIK”